пʼятницю, 14 червня 2019 р.

Мій тато найкращий


         16 червня в Україні вперше офіційно відзначатиметься День батька.
В переддень цієї дати працівники центральної бібліотеки  провели Свято батька у парку культури і відпочинку ім. Тараса Шевченка.
         Учасниками заходу були учні СЗШ №19 та вихованці оздоровчого табору, що працює при БЗШ №3.
         Діти різного віку, з першого до одинадцятого класу, охоче взяли участь у грі  «Відгадай кінцівку прислів’я»,  вони жваво, один з поперед одного, закінчували прислів’я про батька і родину, розгадували загадки,       розповідали про своїх татусів.
 Сподобалася дітлахам і гра-розминка «Моя сім’я», в якій кожен учасник проявив свою кмітливість, розповідаючи жестами рук про членів своєї родини.
           Найяскравішим виявився конкурс  «Шалені художники». Діти із завзяттям малювали на асфальті кольоровою крейдою своїх татусів, мам, казкових героїв, голубів і сердечок, що символізують мир і любов.  Потім довго з гордістю їх роздивлялися. Вболівальників, особливо дорослих, вразив надпис «Повір у себе»  на колективному малюнку учнів СЗШ №19.
            Сюрпризом для дітей були подарунки: від бібліотеки − сувеніри, а від парку відпочинку − морозиво та катання на каруселі.












Немає коментарів:

Дописати коментар