четвер, 26 травня 2016 р.

Viva Сакартвело!



Сьогодні Грузія відзначає День незалежності. 
26 травня 1918 року було проголошено першу незалежну грузинську державу, що мала назву Демократична Республіка Грузія. 
Сердечно вітаємо братній народ з національним святом! 










Грузії 

Співаю тобі, добротворче,
Як предки мої, від душі.
Не стане тобі добровольців -
Мене добровольцем пиши.

Співаю про тебе, як личить
Про тебе співати одну.
Не вистачить будівничих -
І це я на себе візьму.

Ти тільки довір мені справу
Таку невідкладну, що край,
Ти щойно відчуєш спрагу -
Я вже виноградар, вважай.

Я хочу тобі віддати
Всю душу ... та знай і це:
Не стане тобі солдатів -
Я стану твоїм бійцем.

Твоїх ворогів понищу,
Друзяк обійму, й тоді
Будь в тебе поетів хоч тищу -
Я стану поетом тобі.

Михаїл Квлівідзе
                                           Переклад з грузинської Володимира Іванціва


Немає коментарів:

Дописати коментар