четвер, 17 квітня 2014 р.

Дорогі колеги і друзі бібліотеки!


 
Щиро вітаємо усіх вас із Світлими Великодніми Святами. Нехай з Великоднем до вашої оселі прийде здоров'я, щастя,  любов і добробут. Нехай душа світлішою стає, любов'ю пломеніє серце,  а помисли будуть щирими та добрими.  Миру Вам і  всіх земних благ!





На Великдень, на соломі
Против сонця, діти
Грались собі крашанками
Та й стали хвалитись
Обновами. Тому к святкам
З лиштвою пошили
Сорочечку. А тій стьожку,
Тій стрічку купили.
Кому шапочку смушеву,
Чобітки шкапові,
Кому свитку. Одна тілько
Сидить без обнови
Сиріточка, рученята
Сховавши в рукава.
— Мені мати куповала.
— Мені батько справив.
— А мені хрещена мати
Лиштву вишивала.
— А я в попа обідала,—
Сирітка сказала.

      

          Тарас Шевченко  

 

Немає коментарів:

Дописати коментар