вівторок, 11 березня 2014 р.

Шевченкіана поросська


Анатолій Кисліцин

                 * * *
Благодарю Тебя, земля Тарасова,
Святая звонкогласая земля,
За доброту и за приют твой ласковый
Простой судьбы простого москаля.

В глуши сибирской Украина снилась,
Я слушал песни ссыльных казаков.
И вот меня коснулась Божья милость:
Я на земле поэтов и певцов.

Душа была всегда к добру влекома,
Любовь, друзей имею наяву.
Мне Украина стала отчим домом.
Будь счастлив дом, в котором я живу!

                                    2000 р.


Костянтин Мордатенко

        Шевченківські дні

Україносвят. Синьо-жовтий стяг.
І вітри марширують тризубом.
І шепоче природа молитву в гаях
із ледь-ледь зеленіючим сумом.

І земля, мов кобзар, що прозрів і зрадів,
і заплакав від щастя прозріння.
Сніг розталий додав свої сили воді,
щоб життям наливать україння.

Весняніє буття, бо Шевченківські дні -
це натхнення святої свободи.
І розпорюють небо козацькі пісні:
із колін підіймайся. народе!

Плакав радісно якось у райдужнім сні:
дід і прадід, і я з ними в хаті...
Українські серця і живі, і рясні,
як в пилку чорнобривці строкаті.

Я люблю це життя, Україну люблю.
Моя нація горда і чемна.
Килимами проміння усім розстелю
до сердець, щоби йшли до Шевченка.

                                    2008 р.



Немає коментарів:

Дописати коментар