вівторок, 2 квітня 2019 р.

Будьте здорові!

         Друзі! 7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я. Це свято прийшло до нас з середини минулого століття.
     Здоров’я – це справжнє багатство, яке не купиш ні за які гроші. Здорові люди здебільшого рідко замислюються над тим, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їхнє здоров’я залишалося міцним і надійним на все життя.
     Життя людини поділяється  на два періоди:  перший − коли вона не турбується про своє здоров’я, а  другий − коли  робити це вже запізно. Адже здоров’я дуже легко втратити. Люди, що страждають тими чи іншими, а особливо хронічними захворюваннями,  кожен день стикаються з масою проблем, які заважають їм жити  повноцінним життям.
      Тож будьте здоровими,  частіше відвідуйте бібліотеку,  отримуйте задоволення  від читання цікавих книг.  Чекаємо вас щодня, крім суботи з 9.00 до 19.00.

Немає коментарів:

Дописати коментар