пʼятницю, 3 квітня 2015 р.

Цей день в історії міста

 
3 квітня 1958 року народилася поетеса Галина Калюжна -  Лауреат літературної премії Спілки письменників України ім. Василя Симоненка, авторка збірки віршів "Забута ікона", "Літо метелика", численних публікацій в колективних збірниках, альманахах, періодичних виданнях. Більше 30 текстів Калюжної покладено на музику, переважна більшість Павлом Дворським. На радіоканалі "Культура" вела щотижневу програму "Гармонія душі". 


    
                      Як Україна!
На порох розітріть мене -
Я проросту кущем калини,
Бо невмируща я, Галина,
Як Україна!
Своє мережу я письмо
На нерозтанулих крижинах,
Бо сонцевірна я, Галина,
Як Україна.
Несу Тарасові слова
У захмелілості руїни,
Бо непокірна я, Галина,
Як Україна.
Віки шукаю у віках,
Де степова моя родина,
Бо споконвіку я, Галина,
Як Україна.
Сіль на Боянових устах
Я обітру - і спів полине,
Бо піснелюбна я, Галина,
Як Україна.
В дорогах істин і митарств,
Коли майбутнього не видно,
Я буду вірити - у Рідне,
Як Україна!
             Зі збірки "Літо метелика" 

Немає коментарів:

Дописати коментар