четвер, 23 квітня 2015 р.

Весна. Поезія. "Дніпро".

   Весна приносить світло, радість і сподівання. Весна принесла новий "Дніпро". Це не просто черговий номер журналу, а потужний потік якісної сучасної літератури. Серед презентованих творів - поезія нашої землячки Діани Сушко.
  Популярне літературно-художнє видання вже друкувало твори  молодих білоцерківців. Свого часу на його сторінках  публікувались журналістка, поетеса, авторка збірки віршів "Молода та рання" Руслана Вихрестенко та літератор-початківець Віталій Довжик.
 

Не вір мені,
вір мені,
вір мені,
вір мені,
вір…
коли вже несила чекати,
коли я – босоніж до хати
з кишенями, повними зір.
Не руш мене,
руш мене,
руш мене,
руш мене,
руш…
коли умиваємось зрання,
коли я скидаю убрання
зі спраглих сполоханих душ.
Не клич мене,
клич мене,
клич мене,
клич мене,
клич…
коли я, засліплена, бродом
ступаю від роду до роду
і не помічаю облич.
Облиш мене,
лиш мене,
лиш мене,
лиш мене,
лиш…
у маренні зви до скорботи,
прощай до півно?чі в суботу.
І слухай опівночі тиш.
Не вір мені,
вір мені,
вір мені,
вір мені,
вір…
коли, як дитина на руки,
тягнуся з безодні розлуки,
у ситцевій сукенці з дір.
Не вір мені,
вір мені,
вір мені,
вір мені,
вір…

       Діана Сушко
                          А далі буде літо :)
    
     

Немає коментарів:

Дописати коментар