понеділок, 29 вересня 2014 р.

30 вересня - Всеукраїнський день бібліотек


Дорогі друзі, колеги, вітаємо зі святом! 
Здоров'я, радості та мирного неба над головою нам усім!


Притча про книжку
Прийшов якось юнак до мудреця:
- Вкажи мені стезю, зорю-невтеку.
І той надійний компас обіцяв,
сказав мудрець : "Іди в бібліотеку".

Молодиком прийшов той хлопець знов :
- Кохана кинула. Вважай, увергла в пекло !
Навчи, як повернуть мені любов.
А любомудр : "Іди в бібліотеку".

Вже зрілий муж прийшов, як впервину :
- Уже й мої книжки читає дехто,
А сенс життя я все не осягну ...
І знов почув : "Іди в бібліотеку".

Прийшов уже похилий чоловік,
Що пережив-зазнав - повір люстерку!
І все ж : "Як свій мені продовжить вік?"
- Я вже казав : іди  в бібліотеку!

                                       Володимир Іванців

Немає коментарів:

Дописати коментар